A Creative Agent csapata már alávetette magát a River Fitness személyi edzői által kidolgozott edzésterveknek: Judit két hétig Soha Zsófival formásodik.

Őszintén bevallom, én ezelőtt sosem edzettem igazán fitness gépekkel, vagy teremben. Aerobic órákra jártam időszakosan, sőt korábban egy ilyen jellegű képzéssel is probálkoztam, de valahogy ez a világ távol állt tőlem. Táncoltam 12 évig és kemény edzéseink voltak – néha heti 3-4 is – ez adott nekem egy alap izomzatot. Néhány éve azonban kikerültem ebből az egészből, egyre több lett a munka, de egyre inkább szükségét látom annak, hogy rendszeresen erősítsem az “ellazult” izmaimat. Szeretnék idősebben is fitt lenni és ehhez szerintem kell a mozgás napi szinten. – meséli Judit.- Zsófival egy órát edzettünk első alkalommal és úgy éreztem, “felébredt” az egész szervezetem. Ebben a két hétben láb-fenék-has és hát van fókuszban. Ezekre a területekre specifikus gyakorlatokat végzünk saját testsúllyal, súlyzókkal és gépekkel. Kedvelem Zsófi stílusát, mert motivál, segít és odafigyel Rám, ami kifejezetten fontos. Étrendet is javasolt nekem, ezt igyekszem tartani. 🙂

Itt éppen a Fitlabdán végzek felülüléseket. Ebből jó pár kör volt, kicsit egyensúlyozni kellett, de Zsófi rögtön javított, ha kibillentem:

img_8395

 

 

Mivel számomra minden gép újdonságnak számít, ezért tele volt meglepetéssel ez az alkalom. Az egyik legjobb, talán a Hoist Roc-It Glute Master kipróbálása lehetett, azon túl, hogy mókás pozícióban helyezkedsz el benne, rendesen megdolgozta a combomat és a fenekemet:

img_8410

 

Természetesen nem maradt el a gugolás, tárogatás és egy kis háterősítés sem. A gyakorlatok között alaposan lenyújtottuk a megterhelt izmokat, az edzés végén pedig levezetésként kardio következett.

img_8428

img_8435