Archívumok: Class

SPARTAFORCE
Az edzés jellegét tekintve a BootCamp, Crossfit illetve funkcionális köredzés kategóriájába sorolható. Az óra 10-15 perces bemelegítéssel indul, amelyet 35-40 perc intenzív erősítés követ. Végül, mint minden edzés 5-10 perces nyújtással zárul. Az edzés lényege, hogy ötvözi a magas pulzussal járó mozgáselemeket a nehéz, erőt igénylő gyakorlatokkal. Általában minden edzésen két-három izomcsoport kerül kiemelt terhelés alá, mellyel hatékonyabb izomfejlesztés érhető el.
Élettani hatásait tekintve kiválóan fejleszti az erő-állóképességet, javítja a szív- és keringési rendszer állapotát, növeli a tüdőkapacitást, hatékony zsírégető és nem utolsó sorban formálja az izomzatot.
Azoknak ajánlom, akik szeretnek keményen edzeni, nem félnek a munkától és szeretnének mind külsőben, mind lelkileg fejlődni.

K90
A K90 egy 90 perces, egész testet átmozgató erős tréning, mely váltakozva tartalmaz állóképességi és erőelemeket. Az edzés a testépítésből átvett szuperszettek sorozatából áll, amelyek közé szünet nélkül állóképességet fejlesztő gyakorlatok illeszkednek. Koreográfiamentes, mindenki számára könnyen elsajátítható edzésforma.

MILITARY STEP
„45 perc step és 45 perc erősítés”
Az edzés egy egyszerű koreográfiával indul, amit mindenki könnyen követhet. Az órának erőteljes állóképességi és erőnlétfokozó hatása van. Miközben erősíti a szívet és javítja a szervezet oxigénfelvevő képességét, az erősítés során végzett munka fantasztikus formát ad az izmoknak. Közkedvelt edzés katonai stílusban, lányoknak és fiúknak egyaránt ajánlott.

A funkcionális erőedzés csúcsa, az orosz Hardstyle Kettlebell több, mint 300 éves múltra tekint vissza.
Mindeközben stílusa, módszertana lényegében nem változott; eredetileg a füles vasgolyót -oroszul girját- a termény betakarításakor ellensúlyként használták az orosz mezőgazdászok. A nehéz girják lendítése, emelése, lökése kezdetben csupán afféle férfias versengések során vált érdekessé, később az orosz atléták kedvelt erő fejlesztő edzésmódszerévé nőtte ki magát.
A stílus ma ismert formáját az orosz különleges alakulat, a Szpecnaz kiképzésein alkalmazott rendszer alapozta meg. A szigorú, de könnyen és gyorsan elsajátítható technika által arányos, rugalmas és bivalyerős testet építhetünk, a verhetetlen zsírégető hatásáról nem is beszélve. Hatékony fegyver továbbá az ülő életmód által borítékolt népbetegség, a hátfájdalom ellen.

SPARTAFORCE
Az edzés jellegét tekintve a BootCamp, Crossfit illetve funkcionális köredzés kategóriájába sorolható. Az óra 10-15 perces bemelegítéssel indul, amelyet 35-40 perc intenzív erősítés követ. Végül, mint minden edzés 5-10 perces nyújtással zárul. Az edzés lényege, hogy ötvözi a magas pulzussal járó mozgáselemeket a nehéz, erőt igénylő gyakorlatokkal. Általában minden edzésen két-három izomcsoport kerül kiemelt terhelés alá, mellyel hatékonyabb izomfejlesztés érhető el.
Élettani hatásait tekintve kiválóan fejleszti az erő-állóképességet, javítja a szív- és keringési rendszer állapotát, növeli a tüdőkapacitást, hatékony zsírégető és nem utolsó sorban formálja az izomzatot.
Azoknak ajánlom, akik szeretnek keményen edzeni, nem félnek a munkától és szeretnének mind külsőben, mind lelkileg fejlődni.