Archívumok: Class

  • A FitBoxe egy gondosan felépített óratípus, mely zsírégető és állóképesség javító is egyben. Hangulatos, stresszoldó hatású óra.

  •  Főként zsákra mért, de olykor levegőbe engedett ütésekből, rúgásokból és azok kombinációjából áll.

    A FitBoxe ötvözi az aerobic és a harcművészet elemeit, így még hatékonyabban edzi a testet.
    Fejleszti az állóképességet, formálja az egész test izomzatát, ugyanakkor zsírégető hatása is van. A mozdulatsorokat zenére, ritmikusan végezzük.

Ha szereted a hagyományos típusú erősítő, kondicionáló órákat, akkor itt megtalálod a számításaidat, akár kezdőként, akár haladóként csatlakozol. Különböző gyakorlatok segítik a formás test kialakítását, az izmok szálkásítását, és akár a szervezet zsírbontásának beindítására is szolgálhat. Az elemek, amelyekhez gyakorta eszközöket hívunk segítségül (súlyzórúd, kézi súlyzó, tárcsa, step pad, gumikötél, stb.), bárki számára elvégezhető, hiszen számtalan, könnyebb és nehezebb alternatíva létezik azok végrehajtására. Különösen nagy hangsúlyt fektetünk a helyes kivitelezésre. Cél a jó kondíció, feszes izomzat és jó közérzet elérése. Könnyen követhető, koreográfiaépítés nélküli óra, melyet modern, lendületes zenére végzünk.

Hogy épül fel az óra?

  • bemelegítés
  • erősítő és kardió gyakorlatok
  • nyújtás
    Erősség:ErősKinek ajánlott?

    Ez az óratípus kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlható, mivel minden gyakorlat nehezíthető vagy könnyíthető egyéni edzettségnek megfelelően.

  • A FitBoxe egy gondosan felépített óratípus, mely zsírégető és állóképesség javító is egyben. Hangulatos, stresszoldó hatású óra.

  •  Főként zsákra mért, de olykor levegőbe engedett ütésekből, rúgásokból és azok kombinációjából áll.

    A FitBoxe ötvözi az aerobic és a harcművészet elemeit, így még hatékonyabban edzi a testet.
    Fejleszti az állóképességet, formálja az egész test izomzatát, ugyanakkor zsírégető hatása is van. A mozdulatsorokat zenére, ritmikusan végezzük.

SPARTAFORCE
Az edzés jellegét tekintve a BootCamp, Crossfit illetve funkcionális köredzés kategóriájába sorolható. Az óra 10-15 perces bemelegítéssel indul, amelyet 35-40 perc intenzív erősítés követ. Végül, mint minden edzés 5-10 perces nyújtással zárul. Az edzés lényege, hogy ötvözi a magas pulzussal járó mozgáselemeket a nehéz, erőt igénylő gyakorlatokkal. Általában minden edzésen két-három izomcsoport kerül kiemelt terhelés alá, mellyel hatékonyabb izomfejlesztés érhető el.
Élettani hatásait tekintve kiválóan fejleszti az erő-állóképességet, javítja a szív- és keringési rendszer állapotát, növeli a tüdőkapacitást, hatékony zsírégető és nem utolsó sorban formálja az izomzatot.
Azoknak ajánlom, akik szeretnek keményen edzeni, nem félnek a munkától és szeretnének mind külsőben, mind lelkileg fejlődni.

K90
A K90 egy 90 perces, egész testet átmozgató erős tréning, mely váltakozva tartalmaz állóképességi és erőelemeket. Az edzés a testépítésből átvett szuperszettek sorozatából áll, amelyek közé szünet nélkül állóképességet fejlesztő gyakorlatok illeszkednek. Koreográfiamentes, mindenki számára könnyen elsajátítható edzésforma.