Fitbody köredzés

FitBody Köredzès

Az edzésmódszer alapja, hogy több rendszer elemeit ötvözi és foglalja  magába,  ezáltal egy olyan funkcionális rendszert hoz létre, mely a leginkább alkalmas a testforma és a kondicionális képességek harmonikus fejlesztésére.

Az edzésforma lényege, hogy a programot különböző jellegű (erő-, és állóképesség fejlesztő) gyakorlatokból állìtjuk  össze, amelyeket meghatározott sorrendben, intenzitással, ismétlésszámmal, ideig hajtanak végre a résztvevők. Egyetlen “kör”edzès az összes előìrt gyakorlat elvègzèsèt jelenti ; a lènyege az, hogy amint vègeztünk egy körrel újra elkezdjük az elejètől ugyanazokat a gyakorlatokat és elvègzünk mèg egy kört . Az edzès során nagyon kevès  pihenő van a gyakorlatok között.

Erő-fejlesztő gyakorlatokat és kardio gyakorlatokat is vègeznek a rèsztvevők a meghatározott ideig 
Pl: 1 percig egy erő-fejlesztő gyakorlat
     40 másodpercig kardio gyakorlat 
      20masodperc pihenő ( amely alatt átváltunk 
      a következő gyakorlatra ) 
 
Intenzìv edzèsforma amely remekül formálja az alakot és növeli az állóképességet . 
Gyere és próbáld ki Te is ????????