Bodor Julianna

Bodor Julianna

EXP: 10 ÉV (Erőnléti-, és Sportrehabilitáciòs Trainer)

Magamról

Számomra az egészséges életmód,a sport,a fittség elkötelezettség.

2008 óta foglalkozom személyi edzéssel. A kezdetekben kizárólag a hagyományos testépítés eszközeit alkalmaztam a munkám során. Mindig is zavart ,amikor szembesültem azzal,hogy vannak kliensek ,akik ilyen- olyan fájdalmak ,illetve fizikális korlátozottságok miatt nem voltak képesek egy-egy gyakorlatot végrehajtani.
Felmerült bennem a szükség arra,hogy ezeket a korlátokat megszüntessem. Kutatni kezdem merre induljak. Egy Londonban elvégzett képzést követően , olyan lehetőség “talált meg” ,amely a korábban említett zavaró tényezőkre megoldásként szolgált .

A Funkcionális edzés

Amely a test működésének megfelelő mozgást jelenti.  Előnye,hogy 3 dimenziós térben mozgatja a testet így kisebb a sérülés veszélye.  Mindemellet , jelentősen növeli az erőt és nem utolsó sorban esztétikus külsőt kölcsönöz.
Célom ,hogy minél több ember éltėt megkönnyítsem az általam alkalmazott módszerek integrálásával. Ezzel együtt egészségesebb életmód kialakítása,mind a testedzés , mind a táplálkozás tekintetében.

 

Edzésprogram felépítése

 

1.
FMS szűrés
Megfigyelhető,hogy  manapság egyre többen tesznek azért,hogy erősebbé, egészségesebbé váljanak. Törekszenek tevékenységi szintjük emelésére,és ennek érdekében személyi edzőhöz fordulnak. Azonban nagyon fontos ,hogy mind a hajlékonyságfejlesztés ,mind a erő-,àllóképesség fejlesztėse előtt felmérjük az illető alapvető mozgásmintáit. Ebben nyújt megoldást az FMS szűrés , az erőnléti és fitness edzés rendszerének egy hollisztikus , szisztematikus megközelírése, amely innovatív felmérési gyakorlatokat és ezekhez hozzárendelt javító gyakorlatokat kínál

Alappillére ,hogy jelentős korlátozottságok, jobb- és baloldali aránytalanságok állhatnak fenn egy-egy egyén esetében a mozgás alapvető szintjén,amelyek felett nem szabad elsiklani
Célja:
-Azonosítja a fizikai aránytalanságokat vagy a gyenge láncszemeket

-Segít csökkenteni  a sportsérülések potenciàljàt
-Lehetőség nyújt az edzésprogramok magasabb szintű személyre szabására és ezzel jobb ügyfél eredmények elérésére.
-Javítja a funkcionális ės sportteljesítményt
-Világossá teszi az edzés minőségi és mennyiségi mutatói közötti különbséget


2.
Lágyszövet kezelės

SMR henger, tenniszlabda,triggerpont kezelés

3.
Mozgáselőkészítés
.-Az FMS teszt ereményének függvényében elkészített statikus,dinamikus nyújtások, ízületmobilizáló , izomaktivációs gyakorlatok,amely egyúttal a bemelegítés is.
Pl.: Hajlékonyság fejlesztése. Ülőmunka okozta hàtfájdalmak megszüntetése,akut és sok estben krónikusnak hitt fájdalom enyhítése. Prehabilitáció,rehabilitáció.
4.
Funkcionális edzés
Első 3 hónap:
Alapvető mozgásminták elsajátítása. Core izmainak megerősítése. Ideg- izom kapcsolatok fejlesztése.
Ezt követően a “komolyabb” volumenű gyakorlatok elsajátítása. Ezek megerősítése, a vendég céljainak megfelelően, személyre szabottan, a képességek, készségek fejlődésének függvényében. Izolált gyakorlatok beiktatása.

Végzettségeim
2008-International Fitness and Aerobic Academy
Sportoktató/Személyi edző
2010-Fitness Anywhere
TRX Suspension Training
2011-CrossFit Forging Elite Fitness
CrossFit level1 Trainer
2012-HIT’S GYM CrossFit Budapest
Funkcionális edzés/Gyakorlatok és elmélet 1.fàzis
2013-CSIKYSYSTEM
SMR alapszintű képzés
FMS1 szakértői képzés
Trigger Massage Specialista
2016-CSIKYSYSTEM
Body Mapping

 

Mobil: 0670 941-2512

E-mail:  b.julcsi1@gmail.com

Weboldal: folyamatban..

 

 

Contact Bodor Julianna +36 70 9412512

specialization

  • Exercise Rehabilitation
  • Begining Level Exercise Programming
  • Weight Loss

Classes by Bodor Julianna