Nyitvarartás: hétfő - péntek 6.00 – 23.00 szombat - vasárnap: 8.00 – 22.00

Bodor Julianna

Bodor Julianna

Bodor Julianna

Magamról

Számomra az egészséges életmód,a sport,a fittség elkötelezettség.

2008 óta foglalkozom személyi edzéssel. A kezdetekben kizárólag a hagyományos testépítés eszközeit alkalmaztam a munkám során. Mindig is zavart ,amikor szembesültem azzal,hogy vannak kliensek ,akik ilyen- olyan fájdalmak ,illetve fizikális korlátozottságok miatt nem voltak képesek egy-egy gyakorlatot végrehajtani. 
Felmerült bennem a szükség arra,hogy ezeket a korlátokat megszüntessem. Kutatni kezdem merre induljak. Egy Londonban elvégzett képzést követően , olyan lehetőség “talált meg” ,amely a korábban említett zavaró tényezőkre megoldásként szolgált .

A Funkcionális edzés

Amely a test működésének megfelelő mozgást jelenti.  Előnye,hogy 3 dimenziós térben mozgatja a testet így kisebb a sérülés veszélye.  Mindemellet , jelentősen növeli az erőt és nem utolsó sorban esztétikus külsőt kölcsönöz. 
Célom ,hogy minél több ember éltėt megkönnyítsem az általam alkalmazott módszerek integrálásával. Ezzel együtt egészségesebb életmód kialakítása,mind a testedzés , mind a táplálkozás tekintetében.

Edzésprogram felépítése

  1. FMS szűrés
    Megfigyelhető,hogy  manapság egyre többen tesznek azért,hogy erősebbé, egészségesebbé váljanak. Törekszenek tevékenységi szintjük emelésére,és ennek érdekében személyi edzőhöz fordulnak. Azonban nagyon fontos ,hogy mind a hajlékonyságfejlesztés ,mind a erő-,àllóképesség fejlesztėse előtt felmérjük az illető alapvető mozgásmintáit. Ebben nyújt megoldást az FMS szűrés , az erőnléti és fitness edzés rendszerének egy hollisztikus , szisztematikus megközelírése, amely innovatív felmérési gyakorlatokat és ezekhez hozzárendelt javító gyakorlatokat kínál 

    Alappillére ,hogy jelentős korlátozottságok, jobb- és baloldali aránytalanságok állhatnak fenn egy-egy egyén esetében a mozgás alapvető szintjén,amelyek felett nem szabad elsiklani
    Célja:
    – Azonosítja a fizikai aránytalanságokat vagy a gyenge láncszemeket-Segít csökkenteni  a sportsérülések potenciàljàt
    – Lehetőség nyújt az edzésprogramok magasabb szintű személyre szabására és ezzel jobb ügyfél eredmények elérésére.
    – Javítja a funkcionális ės sportteljesítményt
    – Világossá teszi az edzés minőségi és mennyiségi mutatói közötti különbséget


  2. Lágyszövet kezelės
    SMR henger, tenniszlabda,triggerpont kezelés

  3. Mozgáselőkészítés
    – Az FMS teszt ereményének függvényében elkészített statikus,dinamikus nyújtások, ízületmobilizáló , izomaktivációs gyakorlatok,amely egyúttal a bemelegítés is. 
    Pl.: Hajlékonyság fejlesztése. Ülőmunka okozta hàtfájdalmak megszüntetése,akut és sok estben krónikusnak hitt fájdalom enyhítése. Prehabilitáció,rehabilitáció. 
  4. Funkcionális edzés
    Első 3 hónap:

    Alapvető mozgásminták elsajátítása. Core izmainak megerősítése. Ideg- izom kapcsolatok fejlesztése. 
    Ezt követően a “komolyabb” volumenű gyakorlatok elsajátítása. Ezek megerősítése, a vendég céljainak megfelelően, személyre szabottan, a képességek, készségek fejlődésének függvényében. Izolált gyakorlatok beiktatása. 

    Végzettségeim:
  • 2008-International Fitness and Aerobic Academy Sportoktató/Személyi edző
  • 2010-Fitness Anywhere TRX Suspension Training
  • 2011-CrossFit Forging Elite Fitness CrossFit level1 Trainer
  • 2012-HIT’S GYM CrossFit Budapest Funkcionális edzés/Gyakorlatok és elmélet 1.fàzis
  • 2013-CSIKYSYSTEM SMR alapszintű képzés, FMS1 szakértői képzés, Trigger Massage Specialista
  • 2016-CSIKYSYSTEM Body Mapping

Mobil: 0670 941-2512

E-mail:  b.julcsi1@gmail.com

Weboldal: folyamatban..