Nyitvatartás: Versenysportolóknak vagy védettségi kártyával rendelkezőknek hétköznap: 06:00-22:00 hétvége: 08:00-20:00

Papp Éva

Papp Éva

Papp Éva

Mindig is kerestem a kihívásokat, célokat tűztem ki magamnak.. Mindent egy lapra felrakva egy kedvező lehetőséget megragadva külföldre mentem tanulni és dolgozni. Egy luxus yacht-on, mint edző és masszőr dolgoztam. Lassan két éve hazajöttem, és megint előtört KOS énem.. Mivel a munkám a hobbim, a hobbim a munkám, időm nagy részét edzőteremben töltöm és különböző fitnesz rendezvényeken, ahol több alkalommal „szemeztem” a színpadon álló gyönyörűen kidolgozott testű fiúkkal, lányokkal. Belevágtam..Ami miatt ez kihívás volt számomra, az 1. étrend.. aki ismer, az tudja.. nekem nem telhet(ett) el úgy egy nap, h ne egyek túró rudit és csokit.. El is kezdtem a tipikus zabpehely, csirke, rizs, zöldség, fehérjeporos „diétát”..hát piszkosul szenvedtem az első pár héten (cukor megvonás), de jelentem ez már a múlté! Vannak még néha nehezebb pillanatok, de van rá mód, hogy engedjek a csábításnak… Azóta Országos Bajnok lettem Bodyfitness kategóriában. Következő cél: Világbajnokság 2015. őszén.

VÉGZETTSÉG

  • ELTE-Tanárképző Főiskolai Kar: testnevelés-történelem szak 1998-2002
  • Testnevelési Egyetem edzői szak (úszás) 2000-2002
  • Testnevelési Egyetem edzői szak (aerobic) 2002-2003
  • Testnevelési Egyetem edzői szak (testépítés – fitness) 2004-2006.
  • Testnevelési Egyetem edzői továbbképzés (kangoo) 2005.
  • Fitness Company pilates oktatói tanfolyam 2007. május
  • Finess Company body-balls alapképzés 2010. január és body-balls továbbképzés 2010. szeptember
  • Pilates továbbképzés: 2011. január: Svédország
  • Angol fitness szakmai továbbképzés: 2011. október: London (alap jogaoktatói képesítés, Boot camp és spinning képzés)
  • Sparrowbag tanfolyam 2012. november
  • TRX tanfolyam 2013. június
  • Gflex tanfolyam 2013. szeptember
  • Forrai Magániskola KFKI irodavezető szak 2002-2003

Edzem: cross-, és funkcionális edzések.. valamint folyamatosan készülök az országos fitness bajnokságokra.

EREDMÉNYEM:

  • IFBB Országos Bajnokság Bodyfitness ezüst érem 2013. október és 2014. április.
  • IFBB Masters Országos Bajnokság arany érem 2014. november

NYELVISMERET- angol

Funkcionális tréning

Funkcionális Tréning (cross) egy olyan edzésmódszer, amelynél a egyes izomcsoportokat nem izoláltan, hanem különböző mozgásmintákba integráltan gyakoroltatjuk. Az ízületeket és izmokat minden lehetséges dimenzióban mozgatjuk, az egész testre kiterjesztve, ezáltal teljesítményük javul, és a hétköznapokban „funkcionálisabban működhetnek.

A tréninget saját testsúlyunkkal végezzük, de színesítjük, nehezíthetjük az edzést a Funkcionális Tréning eszközeivel (TRX, KETTLE BELL, MEDICIN LABDA, KÉZI SÚLYZÓ,HOMOKZSÁK) .. ilyenkor gyorsan és arányosan fejlődnek izmaink, mint stabil alátámasztás estén –súlyzós gépek-, ezért azoknak is érdemes használni, akik rövid idő alatt szeretnének feszes, kidolgozott, szálkás izomzatot. Az funkcionális edzéstől izmosabb,erősebb,kitartóbb és rugalmasabb leszel. Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre is egyaránt.

Az ilyen edzések igen változatosak így nem lehet megunni.

A funkcionális tréning sosem fog kimenni a divatból. Most is csak arról van szó, hogy elnevezték azt az edzést, ami mindig is létezett. Amint az emberek elkezdik látni a pozitív hatásait (anyagcsere fokozás, ezáltal súlycsökkenés , intenzív szív-és érrendszeri edzés, javítja: a testtartást, fejleszti az erőt, gyorsaságot, hajlékonyságot, izomellenállást, szív-és érrendszeri állóképességet), ráébrednek, hogy milyen jó úgy edzeni, hogy testileg, lelkileg elfáradunk és közben még jól is érezzük magunkat.